12 Şubat 2015 Perşembe

ALMAN PATATES SALATASI

''Hep aynı patates salatasını yapıyorsun kocana:))))'' dedi arkadaşım Filiz; ''bak sana bizim sık sık yaptığımız bir başka tarifi vereyim'' diye ekledi.
2008 yılında aldım ve ilk kez yaptım bu tarifi.
Dün yeniden yaptığımda; iki çocuk annesi olmadan önce ne kadar sık denediğimi düşündüm yeni tarifleri.
Şimdi mutfakta uzun zaman geçiremediğim için reçetesi kesinlikle defalarca denenmiş ve her seferinde iyi sonuçlar ortaya çıkmış yemeklerimi yapıyorum sürekli:(
Yeni şeyler denemiyor olmak da yemek blogumu ihmal etme nedenlerimden en önemlisi oluyor böylece.
Elimden geldiğince daha çok zaman ayırmalıyım bloglarıma diyorum sık sık kendime.
İnşallah başarabilirim



Ölçüsüz bir tarif bu, size bir fikir vermesi için paylaşıyorum bu nedenle.
Bir kaç patates, bir kaç havuç haşlanır.
Geniş bir kabın içine alınan haşlanmış havuç ve patateslere, kıyılmış maydonoz, ay şeklinde doğranmış kuru soğan, doğranmış siyah zeytinler, biraz tuz, sıvı yağ ve limon suyu eklenip harmanlanır ve servis yapılır.


Hiç yorum yok: