31 Aralık 2014 Çarşamba

KARDAN ADAMLI YILBAŞI PASTAMIZ

Bu akşam yeni bir yıla gireceğiz.
2014 yılını geride bırakıp 2015 yılına giriyor olduğumuz bugün kızlarla çok pratik bir pasta yaptık.
Kızlarımı hem pastanın yapılış aşamaları hem de bu pastayı yemek çok mutlu etti.

Sizler isterseniz pastanın tabanı için kendi yaptığınız pandispanyadan bir pasta tabanı yapabileceğiniz gibi benim gibi hazır pasta tabanı da kullanabilirsiniz.

Ben bu pasta için iki adet hazır pasta tabanı, 2 paket krem şantı ve 1 paket hazır pasta dolgu kreması kullandım.
Pastanın süslemesi için de şeker hamurları, renkli şekerli glazürler, hindistan cevizi ve orman meyvesi şeklindeki hazır şekerlerden kullandım.

Eldiven,kaşkol ve bereyi tamamen doğaçlama bir kalıp kullanmaksızın kestim.
Havuçtan burnu turuncu şeker hamuruyla elimde yaptım.
Pastanın kat arasına da kakaolu dolgu kreması ile yazdan derin dondurucuya attığım böğürtlen, karadut ve ahududulardan serptim.

Bunları anlattıktan sonra geriye çok az işlem kalıyor.

Biri küçük çapı diğeri büyük çaplı iki daire şeklinde kalıpla pasta tabanımızı kesmek ve dolgu kreması ile krem şantiyi pakette yazan talimatlara uygun olarak soğuk sütle çırpmak ve yaratıcılığınızı kullanarak kardan adamınızı süslemek.

Kolay gelsin ve hepinize iyi seneler...








Hiç yorum yok: