19 Aralık 2011 Pazartesi

ŞARKIŞLA'DAYIM




Bu fotoğraflar Şarkışla'da evlerine misafir olduğumuz Tamer Ailesi'nin masasında çekildi.


Bu yazımda Sivas'ın meşhur içli köftesinin fotoğrafını paylaşmıştım.


Bir de ev yapımı içli köfteyi paylaşmak istedim sizlerle.


Bu önce haşlanıyor, sonra kızarıyor.


Ebatı daha küçük ama lezzeti tartışılmaz.


Sürekli derin dondurucularında bu şekilde haşlanmış 25-30 içli köfte bulunuyormuş ani gelen misafirler için.


Biz aslında oraya yeni dünyaya gelen bebeklerini görmek için gitmiştik.


Ben misafirlik boyunca derin dondurucuyu soyma:)))) hayalleri kurdum:)


Bu fotoğraflarda gördükleriniz sadece başlangıç.


Biz eşimle içli köfte ve su böreğini görünce ''Allah'ım daha başka bir çeşit gelmesin de sadece bunlardan yiyebilelim'' demişiz içimizden aynı anda:)


Ama geldi tabii, zaten ben de bu nedenle sürekli soygun planları yaptım:)))


Aşağıdaki fotoğraflar ise yine Şarkışla'da bir başka gün çekildi.


Tamer ailesi bizi bu kez Baraj Gölü'nün yanındaki salaş bir restoranda ağırladı.


Biz zaten ailece özellikle gittiğimiz yerlerde salaş da olsa lezzetiyle meşhur yerleri seçeriz.


Burada karışık ızgara yedik.


Özel bir yemek miydi? Hayır?


Yöreye özgü müydü? Hayır?


İstanbul'da bulamayacağımız bir lezzet miydi? Evet.


Çünkü daha önce de belirttiğim gibi; Anadolu'nun etlerinde yenilesi bir şey var, lezzetli, yumuşacık, ağır koku yok ve güvenle yiyorsunuz.


O nedenle bu fotoğrafları da paylaşmak istedim.















Ve burası da bu lezzetli yemekleri yediğimiz restoranın üzerinde bulunduğu baraj gölü...









Hiç yorum yok: